tisdag 26 augusti 2008



Phu nu har jag städat övervåningen, putsat fönstren i sovrummet vårt. Så nu är det bara en massa fönster som ska putsas. Men det får vara nu några dagar för nu måste jag vila mej, för jisses vad trött och slut jag känner mej. Försökte vila efter maten men det gick väl inte man får nog dra ur telefonen om man ska få vara ifred. Men skönt känns det att vara klar med städningen. Ja det går runt är man klar med det ena rummet så är det nästa, sen är det bara att börja från början igen, phu vilket liv.... Det är nu bara två dagar kvar sen slutar jag på biblioteket det känns allt lite ve modigt. Tycker det har varit bra där, men nu måste jag gå vidare med mitt liv, men vart....... Ska baka bullar i morron om jag känner att jag har lust, ja det ser jag nu det måste jag bara, för på fredag ska jag på sjukgymnastik och då går hela dagen och lördag då kommer dom och gratulerar vår son för han fyller 20 år den 1 sep. Så det var det.... tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den där jää.städningen den tar dö på en man blir ju helst slut....ja vad konstigt de måste kännas att nu måste du sluta på bibblan..ja de är bara ett jää.karusellåkande med arbetsträning för de leder ändå inte till ¨nå jobb kanske för dig som kan bli omplacerad kanske kram kram kussen