onsdag 27 augusti 2008



Nu vet jag inte men jag är så himla trött. Tror John blund varit framme hela dagen idag. Det blev allt bullbak idag. I morron ska jag till frissan och göra mej fin i håret. Och fredag ska jag på sjukgymnastik så den dagen hinner jag heller inte baka, men nu är det gjort. Ska göra lite lockar få se hur det blir, är inte hos den frisör jag haft förrut utan nu ska jag prova frisören här hemma i byn, jag ska göra head lines det ska vara bättre för håret, det är inte lika starkt som permanent. Det har jag gjort hos min andra frisör, så nu får vi se om man blir nöjd. Det var line dance i kväll men jag orkade inte gå, jag är ju så trött. Vi var också nerbjudna till vänner på fika, det blev en vinbärspaj fast det skulle ha varit en blåbärspaj, men inte lätt att se skillnaden när bären är frysta. Men det gjorde då inget för vinbärs pajen var god den också. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja visst är de drygt att vara så trött man känner sig medvetslös och allt man gör går på ren vilja.Ja ska bli roligt att se hur du blev i håret..kram kram kicki