tisdag 19 augusti 2008


Nu äntligen fick jag min mobil idag. Det var med ett extra head set trådlöst, det fick min son ta det följde ju med ett till mobilen. Men det kanske var plåster på såret för att det har krånglat så innan jag fick mobilen. Men nu är det till att lära sej allt på den, men den gamla är av samma märke (Sony Ericsson) och menyerna lär väl ligga lika. Hu jeda mej vad det var svårt att somna igår kväll. Vi gick och la oss vid 23,00 tiden men somnade nog inte förrän runt 00,30-01,00 och så upp klockan 08,00 och det är man ju inte van vid, jag som sover till runt 09,00-10,00. Jag som brukar somna som en stock när jag är hos min dotter, hon har en loftsäng så det är inte så högt i tak, men jag har sover så gott när jag ligger hos henne. Det gjorde jag nu också men det tog ju tid att somna. Har haft min moster och hennes gubbe här idag, dom kom straxt efter att jag kom hem. Men dom var inte kvar så länge dom fikade och så köpte min moster min dotters Nokia mobil fast det vet hon inte än. Så nu blir hon glad att hon fick den såld, hon har använt den ca två dagar. Hon fick den när hon tecknade sej för mobilt bredband i två år, men det var ingen mobil för henne, hon har länge försökt bli av med den, men nu är den såld.

Inga kommentarer: