måndag 25 augusti 2008



Nu har jag gnott på som en tok hela förmiddagen idag. I går sydde jag ju nya gardiner till köket, så nu har jag putsat fönstren. Men det slutade med att jag torkade golven ner och övervåningen blev kvar som vanligt men det få jag ta i morron om jag nu orkar. Nu när jag gnott på så idag. Skulle upp till min svägerska och kolla på sakerna hon fick när hon var iväg på konferens om party lite, och höra hur hon hade det men inte var hon hemma, nehejdå så det få bli en annan dag. Min kära kusin kom över när hon körde sin dotter till en kompis, så hon var kvar en bra sund. Vi har så mycket att prata om fast vi sms:ar till varandra varje dag. Det är så kul när hon är här, lika är det när vi är hem till dom. Vi har stor släckt men vi är dåliga på att umgås med varandra. Man har kusiner som är jämngammal som en annan och så har man yngre som är i ens barns ålder, det är stor variation på åldrarna. Har en faster som bara är två år äldre än jag, och vi umgås med varandra, inte ofta då men vi har kontakt och det är nog den enda av mina fastrar som jag har den kontakten med, jag jag har fyra fstrar och resten farbröder och dom har jag då ingen kontakt med. Dom är 12 syskon kvar i livet av alla min pappas syskon, ja farmor hon låg inte med benen i kors ha ha. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag märker att du också har fått lite städ mani som jag hade för ett par dagar sedan.Ta det lungt någon dag så att du orkar ta resten sedan.Kram Helena