fredag 29 augusti 2008


När jag kom hem från stan idag så blev jag både sur och förbannad. Här kommer man hem, varit borta hela dagen och är vrål hungrig. Tror ni det fanns mat, nehejdå gubben har inte varit hemma på hela dagen, han åkte straxt före mej. Har det varit en annan så har man fått avbryta det man håller på med för att man måste fixa med maten och SEN kan man fortsätta med den man höll på med. Men icke sa nicke har man en pitt mellan benen då har man inget ansvar. Men nu kan ni ge er fan på att jag kommer heller inte att fixa med mat om jag håller på med något. Min mellan lillebror fyller år idag så nu ikväll är jag bjuden upp på kräftskiva så jag ska väl gå upp en sväng så får vi se när man kommer hem. Lite syn att min gubbe inte är välkommen dit men men...... Tjingelling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja då blir man sur när man kommer hem och varit borta hela dagen och maten inte är färdig,men men de är konstigt i alla fall och jag fattar inte att han inte åkte hem och gjorde mat,tycker de är fräckt att vänta på att du ska komma hem och göra de....jajaj sånt är livet.Ja de är gott med kräftor kram kram kussen