lördag 30 augusti 2008



Ja så här känner jag mej. Vi har firat vår son som fyller 20 år på måndag. Farmor och gubbens syster med man var hit och gratulerade honom. Vår äldsta dotter är också hemma för att fira sin lillebror. Jag fick huvudvärk nu i eftermiddag så jag vet att jag har ett huvud, tur man har ett och har ont i ha ha. Blir så lätt irriterad när jag får huvudvärk, orkar inte med stök och oreda. Vår dotter började men att göra saft när hon kom hem ha ha gissa om det blev kaos i mitt huvud? Så nu har hon gjort rabarbersaft, vin bärssaft, krusbärssaft och äppelsaft så nu har hon ett tag. Alltid är det något hon ska göra när hon är hemma, men hon får så gärna greja med allt när hon är hemma, minlilla stök fia. För det är hon, det har hon varit sen hon var liten och dom ränderna lär aldrig gå ur. Och det får dom inte heller för då är det inte min lilla stök fia längre. Det är så skönt att ha alla barnen samlade, synd bara att man har dom till låns. Men livet är sånt man har bara barnen till låns, sen flyger dom och skaffar ett eget hem. Nej nu ska jag ta mej några värktabletter sen ska jag titta mej i huvudet. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du de är väl tur att man har huvudvärk i bland så man vet att man har ett huvud och en hjärna hahahha,nej då jag bara skojade för jag vet hur jävligt de är....Ja du hon är en riktig stök fia din älsta dotter hahaha,förstår om du får kaos i hjärnan,ja då vet jag att min dotter alltid kommer att vara en stökfia för hon är så llik j på de viset för de blir som en tornado hela tiden när hon är hemme,de tar 5 min när hon kommer hem från skolan ¨så är de rörigt i hela huset hahah kramkram kussen