lördag 16 augusti 2008



Ja då har man städat igen, ingen rolig syssla precis, men nu är det klart och min dotter hjälpte till. Var upp till min svägerska en sväng och där blev jag bjuden på lunch hos deras äldsta son, det var kycklingsallad. Han är duktig på att laga mat, så den tjejen som fångar honom dom får det bra. Ja jag har inte gjort så mycket mera men det räcker då så bra så. Vi är bjudna på kräft skiva ikväll oss våra vänner. Det är ett tag sen vi åt kräftor inte blev det då något förra året om jag mins rätt. Ska ta med mej några cider, jag har köpt med vilda bär smak och dom var himla goda, så det blir det nog en och annan i kväll. Ha ha jag två i alla fall. Huvudvärk i morgon vill jag då inte ha för det har jag haft nu några dagar det går inte att röra på huvudet en gång utan att det blixtrade framför ögonen. Men peppar peppar ta i trä nu känner jag inget, tog två panodil i morse men sen har jag inte känt något mera. Gudskelov för det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh kräfftor som är så gott....Ät några för mig också.......
Kram Helena