torsdag 28 augusti 2008



Ja då har man gjort sista dagen på biblioteket. Jag har varit där i två månader nu så det känns lite vemodigt att inte få åka dit längre. Jag ska börja på äldrevården den åttonde september, få se hur det går där. Ska in på rehabmöte den andra september men min arbetsgivare, en samordnare från kommunen, min kontaktperson på arbetsförmedlingen och sen min sjukgymnast. Min saptalsterapuet kunde inte komma med den dagen så det tycker jag är synd, men jag klarar mej utan honom nu mera, det känns så i alla fall. Har varit till frisören idag och jag blev nöjd med min nya frisyr jag gjorde head lines (tror det stavas så) det är mera en volym permanent, jag har så mjukt och rakt hår så det är skönt med lite lockar, det blir lite volym i håret. Min kusin och hennes son var hit nu i kväll på fika, ja man blir då på gott humör när hon är är, men får ett och annat gott skratt, och det är ju inte helt fel. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de är synd att de inte finns något jobb på bibblan,för de var den bästa platsen jag har varit på och arbetstränat.Ja du blev så fin i håret så.Ja hoppas att de går bra på mötet den andra september..Ja känns de inte skönt att du klarar dig utan honom nu för tiden,de måste ändå kännas skönt att du gått vidare i livet..Jag är så glad att du finns kram kram kussen..Du var de är kusligt vad de stämmer med änglakorten..