onsdag 20 augusti 2008



Inte blev det någon laine dance i kväll heller. Ledaren har visst tappat rösten så det är ju svårt då att leda något då. Så nu får han vara hemma och vara rädd om sej och bli frisk igen.Men tråkigt var det i alla fall, för jag var inte med förra måndagen. Då var vi till Mora och vi kom hem så sent och jag har inte orkat vara med då heller. Men det finns flera onsdagar som tur är. Idag tog jag cykel till bibblan,man får åka mellan skurarna, när jag åkte hem han jag precis hem när det började regna igen. I morron ska min son börja jobba igen, han planterar skog. Det är väl bra sen kommer han med maskin och tar ner det när det vuxit till sej, ja om han nu får något jobb inom skogen, men det får man väl hoppas att han får. Han vill inte ha något annat jobb, att köra maskin i skogen har varit hans dröm sen han var liten, då han var med sin pappa och en annan farbror som hade en skotare som dom tog fram hem veden med. Och den farbrorn lät min son köra sen dess har det varit hans dröm. Nej nu ska jag lägga mej och läsa innan jag ska titta mej i huvudet. Tjillevippen

Inga kommentarer: