söndag 10 augusti 2008



Idag var jag ute och tog mej en promenad, och det kan jag lova blev en promenad i rask takt Tur det finns dass ute efter gångvägen jag tar på mina promenader. Söndag igen är inte annat än söndag och måndag,, tycker veckorna går fort. Förr var söndag den värsta dagen på hela veckan för då visste jag att i morgon är det måndag. Jag mådde ila hela söndagen, värst var det när jag skulle lägga mej, jag låg dryp stilla för jag trodde jag skulle sy, ja att jag fått magsjuka. Så höll det på länge lite över ett år och det blev bara värre, men dum som man var så fattade jag inte varför jag mådde så dåligt på söndagarna. Men med facit i hand idag så fattar jag ju vad min kropp ville tala om, men som jag inte lyssnade på. Men idag är söndag en vanlig söndag. Idag helt plötsligt haltade lilla Bäbi "katten" så på ena benet hon ville inte stöda på benet, men nu i kväll är det inte så farligt för nu är hon ute och inte kommer hon när jag ropar heller, tjejer de är allt ena riktiga nattsuddare i alla fall mina ha ha. Nja hon får väl vara ute då fast jag helst vill att katterna ska vara inne på natten. Men min dotter har inte kommit hem än så hon får kålla ifall hon ser Bäbi. sen åkte min mamma "mormor" hem till Älvdalen idag på förmiddagen, nu vet jag inte när hon kommer här neröver igen. Hon ska operera foten den 28/8 så hon ska gå med kryckor i 6 veckor, så vi får väl se när hon kommer. Tjillevippen

Inga kommentarer: