tisdag 12 augusti 2008


Då var det kvällen igen. Min kontaktperson från sjukkassan ringde idag och frågade hur det var. Vi ska ha ett möte nu innan september om min arbetsträning, det ska väl heta något annat nu ja pengarna ska väl tas från en annan kassa vad jag fattade. Men först ska jag prova på äldervården innan det bli något bestämt om det passar eller inte. Jag är lite osäker på det här men jag lär väl prova först. Ska ju också omplaceras och då är det ytterligare en person inkopplad om vart jag ska omplaceras, phu vad drygt. Ja vi får se hur det blir och när vi ska ha mötet. Nu har min dotter och henne kille kommit hem, det ska med till Mora i morron. Först ska vi till Claes Olssons i Insjön, sen bär det av till Nusnäs där dom gör Dala hästerna. Ja bägge mina döttrar ska med, ingen av dom har varit dit. Min son han är hos sin tjej så honom har man inte sett på några veckor, men han kommer kanske hem på torsdag. Ja få se om han får fortsätta med plant sättningen, de ska börja igen den 18 el den 20. Åh i morron börjar Laine Dancen igen, få se om man orkar med det när man varit borta hela dagen. Men det är inte hela världen får väl gå nästa onsdag. Tjillevippen

Inga kommentarer: