fredag 18 juli 2008



Oj vad tiden går fort, redan fredag och snart slut på denna dag. Har varit ute och rest därför har jag inte varit här på några dagar. Det är bara jag och gubben hemma nu. Vår son har åkt till sin fästmö och vår dotter är hos en kompis. Fy vad jag är stel i kroppen, värker i mellan skulderbladen och ut mellan brösten ja vilka krämpor man har, man börjar ju bli gammal. Fick se att det är ju nästa vecka jag fyller år ha ha tänk att man kan glömma bort det. Men det är ju tiden som går för fort så man hinner ju inte med. Ja och snart flyttar min faster in till stan, det blir att kännas lite konstigt, men då kan man ju hälsa på henne när man är till stan, är ju dit varje vecka på sjukgymnastik fast nu är det semester så jag börjar inte igen förrän i augusti. Tjingelling

Inga kommentarer: