torsdag 31 juli 2008



Nu i kväll var jag och gubben ut till min kusin vitamin på fika. Det är alltid lika roligt när man är dit man får ett och annat gott skratt. Innan vi åkte så plockade jag med loppis grejer ska ha loppis nu fram till söndag sen får det vara bra för i år. Det har gått rätt så bra att ha loppis bättre än vad jag trodde. Men det är ett pass hela tiden man jag har inte öppet så länge det räcker med kl 11-16 man blir så låst om man ska ha öppet hela dagarna. Tänk det har åskat nu varenda dag och så har det kommit regnskurar så man tror inte det är sant att det kunde regna så. Ja nu får vi väl se om det blir sämre som vädergubbarna på vädret säger att det ska bli. Men man får hoppas det inte är slut på sommaren än, men det märks vad mörkt det börjar bli på kvällarna. Min samtalsterapuet ringde mej idag om vi skulle träffas någon dag igen, vi gjorde upp att han skulle ringa mej efter sin semester. Men jag får ringa honom när jag vet lite mera, tycker jag klarar mej bra nu men jag vill allt träffa honom innan jag börjar på äldrevården den 1 sep. Jag ska in nu på måndag på sjukgymnastik så ser jag honom efter jag varit där så pratar jag med honom där annars så får jag väl ringa. Blev så ställd när han ringde hade ingen aning om vad jag kände och vad jag vill, men nu vet jag vad jag vill. Tjillevippen

Inga kommentarer: