tisdag 29 juli 2008


Ja nu är det bara att lägga sej och vakna till en ny dag. Det har varit en bra dag, min kusin och hennes två barn kom på fika fast tjejen skulle ner på byn till kompisar, gubben har köpt tårta så det mumsade vi på till kaffet. Det var så kul att hon kom för det var ett tag sen jag såg henne kussen min. Sen ramlade det in flera så nu är tårtan nästan slut det är en pytte liten bit kvar. ja vi satt och pratade och hörde berättelser om vad barnen gjort när dom var små, så mycket som jag skrattat i kväll var länge sen. Min bror och hans fru kom dom också och de hade med sej presenter fast jag ingen skulle ha. Av dom fick jag ett vindspel av en katt jätte sött och sen en ljusstake som ska sitta på väggen den var också jätte fin. Och dom hade väl lilla Felix med sej och jisses vad den har växt, han är 5 mån och jätte lik sin storebror som han såg ut när han var liten. Så nu har faster två små älsklingar. Ja som sagt nu är det natten så tjingeling.

Inga kommentarer: