onsdag 30 juli 2008



Idag har det inte varit lika varmt, men det är skönt för det var i det mastigaste. Men dom säger att det skulle bli dåligt under helgen och det skulle inte förvåna mej om det blir. Kan det inte få vara fint, varmt och skönt. Jag har inte varit ner till sjön och badat något än heller, det har bara inte blivit av och det gör då det samma också. Ja då var det slut på ännu en dag, tänk vad dagarna går fort. Jo jag har ju börjat läsa en bok och det går bra, ögonen blir lite trötta då slutar jag för då ser jag inte riktigt, låter det vara ett tag sen kan jag läsa igen. Har haft svårt att kunna koncentrera mej men nu börjar det att funka, och det är jag jätte glad för. Skönt nu när man börjar märka att vissa saker börjar fungera igen men det är en bit kvar än. Håller på med kordernationen för det har jag ingen alls, jo lite men det är inte mycket. Men det är bara att kämpa på så kommer det också. Tjingeling

Inga kommentarer: