söndag 20 juli 2008



Det har varit lika trist väder idag som igår. Men det har kommit skurar så det har dånat i huset. Gubben är ute och far så nu är jag ensam hemma tills han kommer hem igen, min dotter är med min svägerska och hennes dotter på partylite visning. Var upp dit på fika en stund på för-/middags tiden. Ja man sover ju så länge så halva dagen har ju gått när man vaknar. Ja och inte tänker jag då ställa någon klocka på väckning aldrig i livet så skönt att få sova. Nu är det bara den här vecka kvar sen ska jag ner till biblioteket hela augusti ut sen ska jag till äldrevården få se hur det går, där ska jag vara en månad. Sen då.......... Har funderat på om jag ska söka till tvätten när den kommer hit igen men jag vet inte hur jag ska göra. Men vad ska man göra om man vill ha arbete där man bor finns ju inte så mycket att välja på. Jobba med barn vet jag inte om jag vill längre så där är det nog ett avslutat kapitel, men men man vet aldrig....

Inga kommentarer: