måndag 23 juni 2008


Pust, stånk och stön nu har jag trampat på orbitracen i 30 min måste göra något det går inte att sitta och önska att man vill gå ner i vikt. Ska försöka med varannan dag det gå bara man kommer igång men jag kan lova det var lååånga 30 min speciellt dom sista 3 min. Vi ska åka till min svärmor idag, gubben ska klippa gräset åt mor lilla. Sen ska jag på Tuppeware möte hos gubben mins syster, det är hennes dotter som är försäljare av Tuppeware. Men först ska jag "jobba"mina två timmar, få se om jag kan börja lite tidigare, men det är inte hela världen om inte det går. Min son är i skogen och sätter plant och min lilla dotter har ont i halsen så nu ligger hon på soffan i rummet och sover. Skulle inte förvåna mej ett dugg om hon fått halsfluss får höra när hon vaknat ville inte väcka henne nu när hon sov. Jag ska gå och ta mej en raggar dusch ha ha jag det finns nog inte så mycket varmvatten skulle jag tro.

Inga kommentarer: