måndag 30 juni 2008



Igår hade vi vänner från Värmland här. Vi grillade och pratade och hade jätte trevligt, gubbarna tog en öl och vi tog en alkoläsk. Dom kom i sin husbil så dom låg kvar tills idag. Men nu har dom åkt vidare till Mora och Nusnäs. Jätte trevligt när dom kommer, det är ju så sällan man träffar dom, vi bor ju en bit från varandra och så jobbar man olika tider så det blir långt mellan gångerna man träffs. Tror det eller ej nu har det gått Troll i min bil, vi skulle åka upp till kyrkogården och titta, inte ett liv i bilen tvär dö. Men det visade sej att det var batteriet som var slut. Så nu har vi köpt ett nytt så nu går den igen få se vad det blir sen då, för nu har det gått i ett vart efter vi bytt än den ena än den andra så är det något nytt som går sönder.
Phu trodde jag blivit bättre i ryggen men ack nej då. Jag som har gett mej fa......på att börja träna varannandag men tji fick jag. Måste nog ta och ringa till doktorn för så här går det ju inte att vara. Har haft ont så här förr men det har ju varit bättre efter någon dag ibland redan dagen efter, men inte nu inte. Dammsög här hemma men det skulle jag inte gjort för nu har jag så där ont igen. Ja ja man får väl leva med smärtan man har, men drygt är det. Ja nu har jag gnällt så nu får det vara bra. Idag ska vi äta makaroner med pastasås, har varit sugen på det länge nog nu. Tjillivippen

Inga kommentarer: