onsdag 21 maj 2008





Nu är jag både ledsen, besviken skulle ju in och träffa min nya doktor idag. Men när jag kom ungefär halvägs så ringer mobilen, de har fått ett akut fall så min tid kl 10,00 var borta så det var bara att vända och åka hem igen och man har ju en bit att åka. Det tar ca 40-50 min att komma in till stan för så roligt är det inte att åka och sen få vända hem igen. Vad skulle jag ha gjort i stan 5 tim ingenaning...... Man hade väl blivit knasig att gå där och strosa för så stort är det inte så man kan fördriva 5 tim. Fick ny tid kl 14,45 men vad jag skulle in till doktorn att gör det vet jag inte, för det första hon sa var och tittade på klockan; "vi har inte så mycket tid det var väl bara en ny sjukskrivning". Och jag som hade så mycket som jag ville prata om, som sagt vad skulle jag dit och göra ett nytt sjukintyg har hon kunnat skicka på posten när hon ändå inte hade tid med mej. Vet inte vad det är men jag känner mej stressad kan inte hantera denna stress.Jag blir sur och grinig och gubben han drar in sågspån så jag blir tokig snart Och här märker jag att jag inte är i balans just nu för då får inget vara som inte ska vara där det ska vara "sågspån, smulor på bordet" osv........



Så någon LaineDance tror jag inte det blir någon idag har inte bestämt mej än. Har ParyLite ljus som jag skulle ha varit ner med som en av dansarna beställt, hon bor ju inte här i min by så hon vill nog ha sina ljus. Så ner måste jag ju på något vis. Ja vi får se stannar jag så blir det inte hela tiden fram till kaffet kanske och dit är det en timme som vi dansar. Men vem vet det kanske rent ut sagt blir jätte bra. Vem vet..................

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja fy fan hur de är ibland,de var som jag sa till dig förut idag,de är ingen som har tid i detta samhälle längre..Vad är de för stressamhälle vi lever i...Ja och inte fan är de billigt att åka heller fram och tillbaka och sen åka halvvägs och sen vända..Ja du sånt är livet på en pinne.Tur vi har varandra kram kram Kusse musse