torsdag 15 maj 2008



Nu blommar mina tulpaner för fullt,nästan så en del blommat över. Ja du, vad kan jag ha gjort idag då mån tro. Varit till tandläkaren och blivit fattig igen,ska få ny bettskena eftersom jag gnisslar tänder och är spänd i käkarna en del mornar när jag vaknar. Så återbesöket är den andra juni kl 08,15 inte för jag vet hur jag ska kunna vara vaken den tiden, halvt medvetslös ha ha ha. Sen har jag varit på biblioteket. Tittade hur jag ska komma nästa vecka så vi tog kl 14,00-16,00 de fyra dagarna som jag har per vecka och resten av denna månad. Då vet jag och behöver inte vara orolig om jag ska glömma bort,svårare att ha tider att passa än jag trodde det skulle var. Sen har jag inte gjort så mycket mera pratat med min kusin på telefonen, måste ju få höra hur det gick när hon var till försäkringskassan Har ingen gubbe hemma nu så nu får jag ligga ensam i sängen i natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du sov nog skönt hahahah..ja de är inte lätt att passa tider hur som helst.hahah.jag var till arbetsförmedlingen och inte försäkringskassan men de är ju nästan samma sak..kram kram kussen