fredag 16 maj 2008


Mmmmm va det är gott med tacos. Vi åt det nu när min dotter kom hem. Jag började undra när hon skulle komma, bussen brukar komma ca 17,15-17,30. Men det kom aldrig något sms att hon snart var hemma, för vi hämtar henne vid bussen. Så hennes storebror åkte ner men i det samma som han åkt kom hon hem, då har hon fått lift med en pappa som hämtade sina barn. Det visade sej ganska snart att det var fel på mobilnätet. Men hon var arg som ett bi när hon kom hem, att det var hennes mobil som var trasig. Men hon blev på bättre humör när det inte var någons mobil som fungerade. I morse när blev jag snopen funderade vem det var som ringde på min mobil så tidigt. Ha ha det var ju jag som skulle upp, har mobilen som väckarklocka. Är lite konstigt att ha tider man ska passa varje dag, det är jag ju inte van vid. Någon enstaka gång har man ju haft klockan på ringning men nu helt plötsligt ska man upp varje dag. Ska bänka mej framför tv:n och kolla på hockey sen när det börjar, gillar att titta på hockey, ja nu när varje land slåss om segern. Annars är jag inte så intresserad.

Inga kommentarer: