söndag 25 maj 2008


Ha ha kan inte annat än skratta. Nu har jag då testat att brandvarnaren fungerar. Skulle jag inte göra en smulpaj, och glömde bort att jag hade en gryta på spisen. Pratade med min dotter som satt vid datorn, och glömde totalt bort grytan. Funderade först vad det var som lät. Men det fick jag snart se hela köket var rökigt ha ha vimsiga jag. Måste ju prata med min dotter som kom hem, det är så sällan hon är hemma. Fick en stegräknare av henne på morsdag. Inte vet jag vad hon menar med det.......... ha ha.Vet du...........?
Fick också en doftranka av gubben den var full av blomknopp, vet inte hur man sköter en sån men det visar sej väl om den tappar alla knopar. Vårt hus är så dumt på ett vis det är så mörk inne. Endera blir blommorna skollade av solen eller så dör dom för dom inte får nog med ljus. Har två fönster som är mot öster och där trivs dom flesta men jag kan inte ha alla blommor där, för där trivs mina orkidéer, jag är så stolt över dem för de är så fina dom trivs jätte bra där. Jag har en som jag har fått skott på, bara det visar att dom trivs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju bra att du fick reda på att brandvarnaren fungerade eller hur.Annars hade du inte tänkt på det.Lycka till med Toftrankan hur ser den ut????????? Kram Helena