söndag 11 maj 2008

Fotbad



Det var allt bra skönt med ett fotbad idag, om inte annat så var det då behövligt. Så nu är mina fötter så fina och sköna så. Var aldrig upp till kyrkan idag, orkade inte dels så måste jag fixa med mat så vi hinner äta innan min dotter åker till sej. Så idag blev det Sallad,fläskfilé och potatis kroketter det var länge sen och det var då så gott så. Är lite trött idag la mej ute på soffan efter maten, det blåser lite så jag hade en filt över mej. Ska köra min dotter till bussen om en stund, sen ska jag till kiosken och köpa en glass för det är jag då sugen på. Sen lite senare ska vi åka till min kusin och fika.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad mumsigt de lät med maten ni ätit..Ja du är så snäll så,såg vad du skrivit på min blogg.ja de är skönt när man kan ligga ute och vila,men de har inte varit lika varmt idag som igår.Kram kram Kusse
Ja de är så roligt när ni kommer..

Anonym sa...

vad skönt med fotbad,har du gjort fötterna sommarfina..
Kram kussen