onsdag 23 april 2008

Tallin



ja då skulle man ut och resa då, vi åket till Tallin. Det är vi och min mans syster och man som åker. Blir borta tills på söndag, men det känns lite konstigt faktiskt. barnen får klara sej själva hemma, men dom är ju stora så dom klarar sej själva, men ändå. Man är inte van att lämna dom så här. Det är nog jag som måste klippa av navelsträngen till mina barn.

Har varit till kyrkan och lyssnat på ungdomarna som uppträdde där så vackert så. Dom är så duktiga så, men det finns de som man tycker sjunger vackrare än andra. Min brors tjej sjunger vackert men hon har väl hållt på sen hon var liten. Min kusins barn var också där pojken hennes han spelade gitarr till en sång som en flicka sjöng. Hennes flicka hon spelade piano och sjöng samtidigt. Ja dom är så duktiga så.

Idag blev det pizza till middag inte helt fel det heller, var länge sen jag åt en pizza. ja nu hörs det inget från mej förrän på söndag/måndag vet inte vilken tid vi kommer hem på söndag.

Inga kommentarer: