lördag 19 april 2008



Nu idag har det gått i ett hela dagen. Började dagen med en dusch, sen kom min mamma in och frågade om jag skulle med ut och gå, så det gjorde jag. När jag kom hem så var det bara att duka för kl 13,00 skulle det komma gäster. Vår dotter fyllde ju år igår. Så när det var överstökat så bar det av till kyrkan där var det konser "förklädd gud" hette den och det var då en upplevelse. Det var ca 150 körsångare från lite olika håll plus en orkester som spelade. Det var jätte vackert. Sen bar det av hemåt igen, dags för nästa gäng som kom på fika så det var att ta fram smörgåstårtan igen. Sen skulle jag ha varit på en PartyLite visning men det fick jag ringa återbud på. Fast det skulle ha varit kul att fått gått dit också. Men man hinner inte allt, familjen kommer ju först, så är det bra. Så gissa om jag känner mej sliten nu. Ska bli skönt att få krypa ner under täcket och sova sin skönhets sömn ha ha ha.

Inga kommentarer: