torsdag 17 april 2008



ja idag har jag bakat bullar, kakor och en misslyckad mazarin kaka.Sen vaknade jag vid sjutiden, av att jag hade mangknip och dålig i magen,jag blir så där dålig i magen med jämna mellanrum. Inte ett dugg roligt man både skiter och spyr ha ha men det är nog medicinen jag äter som jag blir så konstig i magen av. Men nu har jag sovit en timme men jag är fortfarande trött men ändå skönt att fått vila. Gubben min var in till stan med min bil,för här nere på verkstaden hittar dom inte vad det kan vara för fel. Så på måndag lämnar jag bilen vid bilmet ro "snyft snyft". Dom ska söka med datorns hjälp finns ju inget annat att välja på, det är ju sista utvägen om vad det kan vara för fel. Men det kostar ju multum men vad gör man.... det drabbar ingen fattig ha ha ha....

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vad du bakar och står i haha,jag kan nog inte hälsa på dig snart, för jag rullar fram av ditt goda bröd haha,men de är ju jag själv som tuggar i mig och sen skyller jag på dig haha.
kram kussen