onsdag 30 april 2008

Valborgsmäss



Ja då var det sista april då. Så då måste man ju ner och titta på brasan och välkomna våren, åt minstonde titta på fyrverkeriet. Sen ska vi till våra vänner och fira hans 66 års dag idag. Nu har jag äntligen blivit klar med min påskduk som jag broderat, men inte han färdig så den får jag ha på bordet nästa år till påsk. Har inte gjort något speciellt idag slappat bara. Man kan behöva det ibland också. Min lille bror är här och hjälper oss med att koppla in nya tvättmaskinen. Den gamla började bli dålig ibland ville din inte centrefugera utan stod och tuggade på samma ställe. Men ny har man en ny som man ska lära sej, PHU vad drygt. Ha en trevlig sita april alla mina vänner. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vad skönt med en ny tvättmaskin ändå,man är ju så beroende av den.ja jag var ner en sväng till brasan men fy fan och gå runt där hahah kram kussen