fredag 11 april 2008


Ha ha idag har jag tagit min promenda. Det är ju skönt bara men kommer sej för att gå ut. Tänk att man ska ha så svårt att fatta det. Idag blev det tacos till middag, ja vi åt vid halv 6 när min dotter och son kom hem. Min mamma var här och åt hon också mamsen min. Nu har vi köpt en givare som ska sitta någonstans i bilen ha ha vad man kan ha ha. Det är ju helt hopplöst att få bilen igenom besiktningen för co-halten. Men grejen vi köpte idag sa dom att vi skulle byta, så det är väl bara att prova då. Jo jag har ju bakat idag, glömde jag helt bort. Jag har gjort småkakor och en sockerkaka, tycker det känns så fattigt när man inte har något att bjuda på när det kommer någon och man ska dricka kaffe. Träffade min moster idag, det är inte varje dag man ser henne, hon var till min mamma med en varp så de har trädde upp på en vävstol så nu kan hon väva igen. Tänk det händer saker under dagen som man knappt kommer ihåg när man undrar vad man gjort under dagen, man har ju gjort en hel del ju. Men nu ska jag sätta mej i min fåtölj och där ska jag sitta tills i kväll när jag ska gå och lägga mej. Tjo

Inga kommentarer: