måndag 31 mars 2008



Idag har jag njutit i fulla drag av min ensamhet. Det har varit så skööönt.

Det har regnat precis hela dagen men det gör inget, bara bra om snön försvinner. Igår hade jag min kusin här, vi fikade och pratade om allt kollade på tv fast det blev mest snack. Riktig mysigt hade vi det med doft ljus som enda belysning. Gubben kommer hem straxt så nu är det slut med ensamheten. Pratad med min son, undrade när han skulle komma hem. Han skulle komma hem någon gång under veckan, för han ska till arbetsförmedlingen. Just nu är han hos sin flickvän. Det är lite tomt nu när alla barnen är borta, fast man vänjer sej. Men man saknar dom så mycket ibland.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja de var så mysigt så, de skulle man göra oftare men de där gubbarn är ju nätan jämt hemma och ungarna med för den delen haha,men vi kanske kunde vara hemma hos mig när gubben jobbar EM..Kram Kicki.Ja skönt att du lever trodde att du kanske njutit ihjäl dig haha